Envi
 Az ön kosara üres

GYIK

Hogyan vásárolhatok az online áruházban?

Online áruházunkban egy egyszerű regisztrációt követően már le is adhatja a megrendelését.  A kiválasztott termék kosárba tétele után, nincs más teendője, mint a kosár ikonra kattintani, megadni az e-mail címét, az ön által generált jelszót, amit a későbbiekben a személyes felhasználói fiókjánál belépéshez szeretne használni. A regisztrációja az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF), valamint az Adatvédelmi nyilatkozat elfogadása után már el is készült. Belépés után a postázási, majd a számlázási adatok megadása után, a fizetési módot választhatja ki. Az ellenőrzés után a rendelése véglegesítésre kerül. Ezután egy automatikus rendszer üzenet fog kapni, ezt követően egy visszaigazoló e-mailt küldünk, amint megkezdtük a rendelése feldolgozását, végül pedig egy lezáró e-mailt, aszerint milyen átvételi módot választott.

Honnan tudhatom meg, hogy hol tart a megrendelésem?

Online leadott rendelések esetén, rendszerünk automata e-mail értesítéseket küld az ön részére, a regisztráció során megadott e-mail címre. Rendelése állapotáról egyszerűen, gyorsan tájékozódhat személyes fiókáján keresztül is. Belépés után a személyes profilján a „Rendelések” menüpontban követheti nyomon a nyitott megrendeléseit, és azok aktuális státuszát.

Nem kaptam e-mailben visszajelzést, mi a teendő?

Amennyiben rendelésről, szállításról nem kapott visszaigazoló e-mailt, kérjük ellenőrizze a honlapunkon a vásárlói fiókjában megadott e-mail címet, hogy nem történt-e elírás, illetve nem érkezett-e a SPAM mappába az e-mail. Az esetek nagy százalékában ezért nem érkezik meg a válasz e-mail.
Minden email-re reagálunk. A beérkezett e-maileket folyamatosan feldolgozzuk, amennyiben nem kapott választ 2 munkanapon belül, kérjük, hogy még egyszer továbbítsa üzenetét rendelés@envishop.hu-ra.

A termékek eltűntek a kosaramból, mit tegyek?

Kérjük ezesetben ismételje meg újra a folyamatot, tegye a kosárba a terméket újból.

Módosíthatom a számlázási címet a rendszerben?

A számlázási címet módosíthatja mindaddig, míg nem történik meg a rendelés átvétele.

Megváltozott az e-mail címem, mit tegyek?

Amennyiben megváltozott az e-mail címe és regisztrált vásárlónk, lépjen be a régi e-mail címével és jelszavával az oldalra, majd felül, a profilcsíkon a „Személyes” menüben meg tudja változtatni az újra. 
Fontos, hogy a változtatás után, a következő belépéskor már csak az új e-mail címével fog tudni belépni!

Raktáron van az általam keresett termék?

Webáruházunk raktárral nem rendelkezik, azaz minden rendelést beszállítóktól rendelünk be és küldünk ki a vásárlóknak. Ezalól a "Készletkisöprés" menüpontban található termékek képeznek kivételt, ezek a termékek ugyanis készleten vannak.

Előjegyzéses termékre várok, mikor rendelhetem meg?

Az előjegyzés alatt álló termékeink beszerzési ideje akár 2-3 hét is lehet, így szíves türelmét és megértését kérjük! Ahogy a termék rendelhető, e-mail értesítést küldünk.

Már élő megrendelésemet törölni szeretném, hogyan és meddig tehetem meg?

Megrendelését módosíthatja/törölheti mindaddig, míg mailben nem küldünk a termék kiküldésével kapcsolatos értesítést. Módosítás/törlés történhet telefonon, illetve e-mailen is.

Már élő rendelésemet módosítanám, terméket adnék hozzá, vennék ki belőle, hogyan és meddig tudom megtenni?

Megrendelését módosíthatja mindaddig, míg mailben nem küldünk a termék átvételével kapcsolatos értesítést. Módosítás történhet telefonon, illetve e-mailen is.

Már élő megrendelésemben módosítani szeretném a fizetési módot, hogyan és meddig tehetem meg?

Megrendelését módosíthatja mindaddig, míg mailben nem küldünk a termék átvételével kapcsolatos értesítést. Módosítás történhet telefonon, illetve e-mailen is.

Van-e lehetőség személyes átvételre?

Személyes átvételi lehetőség sajnos jelenleg nem elérhető.

A termékeknél feltüntetett árak nettó vagy bruttó árak?

Minden, az oldalon feltüntetett ár már tartalmazza az ÁFA-t!

Áfa nélküli fizetésre van lehetőség? Vagy közösségen belüli nettó értékesítésre?

Áfa nélkül nem lehet a webáruházunkban vásárolni. Nincs lehetőség külföldre nettó értékesítésre sem. Webáruházunk csak Magyarország területén értékesít.
A fizetendő ár mindig áfával együtt értendő.

Céges bankkártyával fizetném ki a rendelést, mire van szükség hozzá?

Amennyiben - nem a cég nevére szóló – megrendelésének értékét, átvételkor céges bankkártyával (azaz nem a rendelésben található személy bankkártyájával) szeretné kiegyenlíteni, úgy szüksége lesz egy - a nevezett cégnél erre jogosult személy, aláírásával hitelesített és lepecsételt - nyilatkozatra, melyben felhatalmazza Önt, a birtokában lévő fizető eszközzel történő fizetésre

Meg lehet tekinteni valahol a terméket?

Webáruházunk nem rendelkezik bemutatóteremmel, ezért a termékeket csak a weboldalunkon keresztül tudja megtekinteni. Ellenőrzésre átvételkor nyílik lehetőség.
Ha mégsem megfelelő a termék, a vásárlást követően 14 nap áll rendelkezésre a vásárlástól való elállásra, vagyis a rendelés lemondására.

Egy ismerősöm rendelését venném át, mire van szükség?

A rendelés átvételénél kollégáink ellenőrizhetik az átvétel jogosultságát (személy igazolvány, jogosítvány, útlevél). Amennyiben nem a saját megrendelését szeretné átvenni, úgy szüksége lesz egy írásbeli meghatalmazásra. Ebben a dokumentumban a meghatalmazó fél - a szóban forgó rendelés adatait feltüntetve - arról nyilatkozik, hogy, mint meghatalmazott átveheti a rendelést. Fontos, hogy ezt a dokumentumot 2 tanúval is hitelesíteni kell!
Amennyiben céges megrendelést venne át magánszemélyként, úgy - az adott cégnél aláírásra jogosult személy által hitelesített és lepecsételt - meghatalmazásra lesz szüksége!

Vidéken lakom, kiszállítják ide is a csomagokat?

Igen. Cégünk az egész ország területére, a legkisebb faluba is szállít házhoz megrendeléseket.
Bővebb információ a házhozszállításal kapcsolatban.

Mennyi a várható maximális várható szállítási idő?

A kiszállítás várható ideje: maximum 3-7 munkanap.

Mikor kapom meg a terméket? Hogyan értesülök a szállításról?

A kisebb (0-40 kg közötti) össztömegű rendeléseket GLS csomagszállító futárszolgálat szállítja Önnek. A kézbesítés munkaidőben 9:30 és 17:00 között történik. Amikor átadjuk a rendelést a futárszolgálatnak a rendszer küld egy e-mailes értesítést az ön részére, a várható kiszállítási dátummal, illetve a csomagszámmal. A kiszállítás napján a GLS fog az Ön által megadott telefonszámra sms-t küldeni 3 órás intervallummal a szállítás várható idejéről és a futár telefonszámával kapcsoltban. Ebben az esetben a rendelés feladásától számítva, másnapra várható a kiszállítás. Utánvéttel történő szállítás esetén a fizetendő összeget kézpénzben, illetve bankkártyás fizetéssel is kiegyenlítheti.
A nagyobb (40 kg feletti) össztömegű rendeléseket Royal Sprint futárszolgálat kézbesíti. A kiszállítás pontos paramétereiről e-mail értesítést küldünk. A rendelés feladásától számítva, 3-4 napra várható a kiszállítás.
Az abroncsok esteében az AKH saját futárszolgálata kézbesíti a gumikat a megrendeléstől számított 4 munkanapon belül, aktuális készlet befolyásolja a kiszállítás időpontját. A gumiabroncsok nem tartoznak a fenti táblázatos súlyhatáros kategóriákba. A kiszállításuk külön logisztikával és azonos, de darabáras szállítási áron történik! Ezek a feltételek megtalálhatóak a Gumiabroncsok oldal alatti füleken.
Az időpont változtatásának a jogát fenntartjuk. Köszönjük a türelmét!

Mire kell figyelnem egy csomag átvételekor?

A legfontosabb, hogy csomagot, még átvételkor ellenőrizze, ugyanis annak tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiányt vagy sérülést az átadó és az átvevő, közösen rögzíti a helyszínen, egy jegyzőkönyvben!
A 335/2012. (XII. 4.) Kormányrendelet 22. §, (5) pontjának módosítása alapján 2014.04.09. napjától kezdődően megváltoztak a csomagkiadás szabályai. Az átvevőnek a csomag átvételét igazoló aláírás előtt, be kell mutatnia a személyazonosságát igazoló hatósági okmányát, (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél) valamint, ha a csomagot nem a címzett veszi át, akkor közölni kell az átvétel jogcímét is.
Abban az esetben, ha nem maga a címzett veszi át a csomagot, akkor két tanú aláírásával ellátott meghatalmazást is kérünk az átvételi pontjainkon. Ezen, az átvevő személyazonosságát igazoló hatósági okmány elnevezését, betűjelét és a számát, valamint - ha a csomagot a címzett veszi át - a „Címzett” megjelölést, -  ha a csomagot nem a címzett veszi át - akkor pedig az átvétel jog címeként a „Helyettes átvevő” megnevezést is fel kell tűntetni, de csak az átadónál maradó példányon!
Az átadási bizonylat tárolása, valamint a meghatalmazás őrzése a vonatkozó szabályoknak megfelelően történik. A meghatalmazást az átadási bizonylattal együtt, az átadó köteles megőrizni!

Csak meghatározott időpontban tudom átvenni a kiszállított terméket, hogy tudom ezt egyeztetni?

Emailben értesítjük, amint rendelt termékeit átadjuk a futárszolgálatnak. Futárszolgálatunk minden esetben küld a-mailes és sms-es értesítést is a kiszállítás időpontjáról, de ön is jelezheti a felénk a megfelelő időpontot rendelés feladásakor a megjegyzés rovatba történő beírással, illetve telefonon is.

Késik a kiszállítás, mi a teendő, mikor várhatok pontos dátumot?

Mivel a termék raktárunkba való érkezése a beszállítóinkon múlik, ezért kérjük szíves türelmét a kiszállítással kapcsolatban! Amíg megrendelése nem érkezik be hozzánk, nem tudunk biztos időpontot mondani telefonon keresztül sem.
Amint átadtuk a futárszolgálatnak a rendelést értesítjük Önt erről e-mailben. A továbbiakban a futárszolgálatnál a csomagszámával tud érdeklődni a kiszállítás pontos időpontjáról.
Előre is köszönjük a türelmét és a megértését!

Csomag Pontra rendelnék, mit kell tudnom róla?

Átvételkor a helyszínen, készpénzzel, illetve bankkártyával is tud fizetni, maga az átvétel pedig igen egyszerű és rugalmas. Csak az átvételéhez szükséges csomagszámra és egy személyazonosságot igazoló okmányra (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél) lesz szüksége. Ha nem tud személyesen elmenni megrendelésért, akkor - két tanú aláírásával és a megrendelés adataival is ellátott - meghatalmazást kell bemutatnia annak, akit megbíz az átvétellel. 
Kérjük, hogy a csomagot az átvételt követően, még a boltos jelenlétében ellenőrizze le!
A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány- vagy sérülés ténye a boltos jelenlétében, jegyzőkönyv formájában kerül rögzítésre!

Csomag Pont keresőt pedig itt talál.

Csomag Pontra rendelnék, hogyan fizethetek?

Csomag Pontra történő rendelés esetén a helyszínen készpénzzel vagy bankkártyával is tud fizetni. Online áruházunk rendelési folyamata során, bármelyik fizetési módunkat választhatja!

Ha több terméket rendelek, mennyi szállítási díjat kell fizetnem?

Rendszer kezeli a termékek súlyát, és összeadja azokat. Így több termék vásárlása esetén az összsúly alapján történik a szállítási díj számítása.

Nem kaptam vagy nem találom a számlát a csomagban

A számlát követő 5-7 munkanapon belül a posta kézbesíti az Ön részére. Az áru átvételekor csak fuvarlevelet kap futárunktól.
Ez idő alatt felmerülő esetleges probléma esetén ez a fuvarlevél bizonyítja vásárlását, és szolgál hivatalos dokumentumként.
Ha 14 munkanapon belül nem érkezik meg a számla kérjük jelezze a rendelés@envishop.hu -ra és elküldjük Önnek újra a számlát.

Nincs kitöltve a garancialevelem, mi a teendő?

Figyelem! A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a fogyasztó részére történő átadásának elmaradása nem érinti a jótállási kötelezettségvállalás érvényességét, amennyiben a számla rendelkezésre áll, üzletünk kötelessége reklamációjával foglalkozni.

Hibátlan terméket kötelesek 14 napon belül visszavenni, ha kérem?

Önnek a termék átvételétől számítva 14 nap elállási joga van, amikor indoklás nélkül visszahozhatja/visszaküldheti a terméket. Ez kifejezetten a sérülésmentes hibátlan, eladható állapotú termékekre (beleértve a csomagolást is) vonatkozik.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy elálláskor a visszaküldött terméket tartozékaival együtt, lehetőség szerint a készülék eredeti, gyári csomagolásában, annak hiányában a leggondosabb csomagolásban szíveskedjen visszaküldeni. Az utánvéttel küldött csomagot nem áll módunkban átvenni.
Csak akkor vagyunk kötelesek a terméket visszavenni, ha azt sérülésmentesen és az összes tartozékával együtt szolgáltatja vissza. Amennyiben a terméket már használta és nem tudja azt a megfelelő csomagolásban, sérülésmentesen visszaszolgáltatni nekünk, akkor az eladó nem veszi vissza a terméket és nem fizeti vissza a termék árát, ilyen esetben a terméket a fogyasztó költségére visszaszállíttatja a fogyasztónak.

Hibás, sérült terméket kaptam, mi a teendő?

Kérjük minden esetben nézze át a terméket a kiszállításnál, mert külsőleg sérült termék esetében utólag nem tudunk reklamációt elfogadni!
Ha a termék átvételekor észleli a sérülést ne vegye át, hanem küldje vissza az árut, és készíttessen jegyzőkönyvet a futárral. Jegyzőkönyv hiányában nem tudunk reklamációt elfogadni.
Amennyiben működési hiba lépett fel a terméknél kérjük jelezze felénk a rendelés@envishop.hu-ra küldött e-mailben, írja le a készülék hibáját, és a beazonosítás érdekében adja meg rendelési számát.
Ha a megrendelt termék sérült, kérjük az adott terméket a sérüléssel fényképezze le és a képeket küldje el részünkre az rendelés@envishop.hu e-mail címre. A dokumentáció alapján értesítjük Önt a továbbiakról.
Kérjük, hogy a csomag tartalmát az átvételt követően még a futár jelenlétében ellenőrizd le!
A futárszolgálat által szállított csomagok esetén a csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy a sérülés ténye a futár jelenlétében a fuvarlevélen rögzítésre került, és jegyzőkönyv készül róla.

Hibásan működő termék esetén el kell fogadnom, ha nem új termékre cserélnek, hanem javítanak?

Igen, bizonyos esetekben el kell fogadni a vadonatúj helyett a javított darabot. Mind jótállás, mind szavatosság esetén elsősorban a termék javítását vagy cseréjét áll a vevő jogában kérni.
Ez alól kivétel, ha a csere lehetetlen (például nincs azonos termék készleten) vagy a csere aránytalan többletköltséget eredményezne (például abban az esetben, ha a hibás termék azonnal és minimális költséggel javítható.)

Hibásan működő termék esetén visszakérhetem a pénzem, vagy el kell fogadnom a levásárlási lehetőséget?

Indokolt esetben lehetséges a vásárláskor kifizetett összeg visszakérése. Amennyiben sem cserére, sem javításra vonatkozó kötelezettségnek nem tesz eleget a kereskedő, akkor a hibát a kereskedő költségére a vevő kijavíthatja, vagy mással kijavíttathatja, illetve árleszállítást vagy a vételár visszafizetését kérheti. Levásárlásra nem kötelezhet minket a kereskedő.

A szerviz köteles terméket is cserélni?

Ez esetben kérjük, a túlterheltség miatt keressünk bennünket az rendelés@envishop.hu e-mail címünkön. A beérkező üzeneteket legkésőbb 2 munkanapon belül megválaszoljuk.

Technikai kérdésem van a termékkel kapcsolatban! Kitől érdeklődhetek a működésével, paramétereivel kapcsolatban?

Amennyiben nem talál választ honlapunkon a termék leírásában, kérjük keresse fel a gyártó honlapját, ott valószínűleg megtalálja a hiányzó információkat, vagy kérjük írjon e-mailt ügyfélszolgálatunknak a rendelés@envishop.hu-ra, ahol igyekszünk pontos felvilágosítást adni.

 
Garancia-jótállás-szavatosság Üzletszabályzat Panaszkezelés Szervíz Küldjön üzenetet! Hírlevél feliratkozás Dokumentumok Adatkezelési tájékoztató
© Envikut Kft. | 1225. Budapest, Nagytétényi út 221-225. | Tel.: 06 1 391-0570